i'd run a thousand miles to be with you

Ligger nerbäddad i min säng och ska kolla på fredagens och gårdagens
BigBrothet avsnitt, ligger lite efter nu D:
Men iallafall åkte hem tidigare från skolan för hade så ont i mina knän &
höfter.. Åh de va kaos verkligen började gråta på bussen dels av det
och sen en annan sak som jag ikke tänker ta upp här. skiiitdag
jag mår verkligen inte bra nu, att må så dåligt fysiskt dödar ju mitt psyke
också, gråter ju förtusan för allt, ja bryts ju ner till noll...c
¨
Men förutom de då? Hela min skolavslutnings outfit är klar nu, är nöjd(a)
De ända problemet som jag har är vilka skor jag ska ha, beslutsångest var
det här ja, får kanske köra på röstning? åh se hur mina leder är också;o
¨
Har inte så mycket åh skriva, min outfit ska ni inte få se ehehe(a) Bara
Evelina som sett den, men hon får förbli den enda tills dagen är kommen;)
om inte någon nu skulle be jätte snällt haha;)
Men det är ju bara 10dagar kvar så tack och lov!
men nu ska jag kolla på BigBrother, bloggar senare.
Ciao:*
DagensOutfit: mjukisar-BikBok // tröja-esprit // kofta-JC
skolavslutningens kläder;) ni får en sneakpeak på färgerna iaf haha;)


Vad fint!



När jag var liten var min "Idol" Scooby doo =)

Hade du någon?

2012-05-28 // 18:18:19

ha en bra kväll sötis :)

2012-05-28 // 19:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback