I wonder whats goes through your mind when you here my name.

Nyss pratat med Elin, och är galet sur.. Hade en försenad uppgift i skolan
som jag tänkte göra klart de två sista grejerna på förut.. För om jag inte
gör de får jag F i den kursen.. Men de jävla dokumentet finns inte kvar i min
data så är så fucking jävla förbannad, måste liksom göra om allt nu!
¨
Men iallafall strax börjar BB, så ska bänka mig i soffan med mina bröder och
kolla på programet, blir inga mera inlägg sen idag, utan får bli imorgon. Skola
imorgon och åker till pappa. Men sommarlovet närmar sig med stora steg och
jag längtar!
Men vi hörs imorgon.
Ciao:*
älskade lillebror!♥

Texas älskar min BH.. Leker med den seriöst hela tiden haha >.<


hihi texten;$$


hoppas du får en bra start på veckan :D

2012-05-06 // 23:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback