i want someone to be afraid of losing me..

Ligger helt utslagen i min säng och pratar i tele med Nathalie, efter en underbar
dag i Stockholm med Elin. Är verkligen helt slut så funderar på att sova om ett tag,
men ska smsa Stefan snart och se om han vill prata en stund ikväll.
¨
Men annars då, vid kvart i två drog vi med tåget till Sthlm. Så när vi kom dit kollade
vi i affärer och hade lovat mig själv att inte shoppa något.. Men ah de är mig vi pratar
om, så fick med mig 2tröjor, örhängen, string, earcuff hem. 
Så drog vi till Vapiano sen och åt sallad med chilivitlöks scampi, sjukt gott var det.
Men orkade nt ens hälften för de va så mycke.
¨
Efter det så drog vi, och satte oss och åt jordgubbar som vi köpt tidigare under dagen.
Åh sen vid halv 7 började bion, blev att kolla på "what to expect" en komedi, åh den
var brabra.
Men jag är ju störd.. Ja satt åh grät till filmen 2 ggr, åh de va en komedi liksom..
Bra jobbat känner jag haha>.<
Men kom hem vid halv 11 sen, och har nu galet ont i kroppen.
Så ja.. Har inte mycket mera åh skriva, ska kolla på Eurovision song contest nu.
De delar ju ut poängen, åh sverige leder just nu så;)
Ciao:*
DagensOutfit: shorts-klippta jeans;$ // tröja- BikBok
otroligt söt bild alltså eeeehhhhee



nedan kommer de nya inköpta grejjorna!↓


» karin

vad har du köpt det blåa linnet? :D

2012-05-27 // 13:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback