i think we were right, but we did it wrong..

Sitter i min säng och lyssnar på musik, har nyss bakat bullar, eller ah
håller på, dem jäser just nu eheh(a) smsar även med Evelina.
Dagen har spenderats i sängen.. Legat och kollat på filmer först
"älska mig igen" gråtit floder, hemska film alltså... och sen en
gammal  favorit "john tucket must die" haha;)
¨
Har verkligen ingen ork för något, ska försöka göra min engelska text eftersom
imorgon ska vi ha föredrag, men vi har stora problem med det, så vi får se hur
de blir..
Men iallafall inget mera att säga, bloggar senare så ska ni få se mina fantastiska
bullar som klara också haha.
Ciao:*
mina fina jäsande bullar:')


gooott!

sv; du är fin!<3

2012-05-23 // 19:36:48

HAHAHA, jag läste älska mig igen till diska mig igen! HAHAHAHA!

övertrött? Check!

2012-06-04 // 22:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback