i hate distance

Ligger i sängen och försöker bli varm haha, nyss inkommen från en liten
cykeltur med mamma och Mathias. Helt sjukt vad allt kaosa, kedjan på mammas
cykel hade lossnat så hon tog min gamla där bromsen inte funka typ och massa,
Mathias cyklade åh såg ut som han fått något uppkört i rumpan, och min
cykel började låta som en kycklig.. De går bra här alltså.. skrattat sjukt mke haha.
¨
Men iallafall lite mera om dagen, när Elina, Jonna och deras mamma åkt gick jag ut
och solade i någon timma. Så spelade även jag och Andreas "fia med knuff" och jag
vann typ 1 av 4 omgångar:')
Men glad är jag för bränt mig lite vilket betyder att ja ska bli bruuun!
Sen har jag även bakat grillbröd idag igen, åh ja hemmafru och baka är min framtid!;)
¨
Kom även på att de är 1:a maj idag;o Eller nä nu lät jag typ efter.. Men ah att det är
första maj idag det vet jag, men när jag kom på det kom jag även på att det är 24
dagar tills de är 17år sedan lilla jag kom till världen;$
Åh de innebär att om 24dagar får jag nog också träffa min supersaknade om nu allt
går som jag och han vill..
¨
Men har inget mera och skriva om nu, för nu ska jag kolla på gårdagens BB avsnitt
sen ska jag sova tror jag.
Ciao:*
brödet jag bakade ehhe;$
mina muppar som sover i min garderob.. Och Alaska ser allmänt
typ efter bliven ut på bilden ahha..:')
Dagens outfit: jeansleggings-H&M // tröja- present får mammi



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback