i can't think of anybody else who i hate to miss as much as i hate missing you..

Sitter i min säng hemma hos mamma och tänkte blogga lite snabbt.
Ska egentligen städa mitt rum eftersom vi får gäster imorgon och det
är kAAAaaoOOs..
Men iallafall ska berätta om gårdagen. Efter skolan drog jag hem och
vidare till um, efter det till vc som jag nu hatar för på 30min tog dem
2 kunder? sega? oohja-.-'
Så slutade med att ja bah gick, så drog jag till tåget upp mot Sthlm.
Väl där skyndade jag mig till spårvagnen mot grönalund.
Väl framme där så mötte jag Elin och hennes två kompisar från skolan
Lasse & Rasmus som skulle va med oss och checka maskinen, som typ blev
bestämmt i sista sek? för de skulle sova hos Elin sen.
¨
Men iallafall denna gången var det mer vakter osv, dem kollade väskorna när
man gick in så ingen alkohol togs med. Så vid 8 började konserten, kan säga
att de va inte lika kul som LMFAO men ändå sjukt värt de!
¨
Efter så drog vi till lilla scenen så var det något dansband där ehe, så drog jag
och Elin upp där och dansade med alla människor ahha.. Vi är ju som vi är;)
Men sen tog det väll en evighet innan vi kom på en spårvagn också>.< Så tog det
70år innan vi hittade till en donken som inte var överfull..
Ja jag gick och tjatade om mat i evigheter för jag va sjukt hungrig, hade inte ätit
sen 11 på förmiddagen, och fick min mat runt halv 11 så ah nästan 12timmar, så
svälte typ ihjäl D:
¨
Men sen tog vi tåget hem vid kvart över 11, och när vi är en station hemifrån äre
självklart knas på tåget,  några som inte skulle av osvosv.. Så kom väll hem 20min
senare än vad jag borde-.- men aja.
Kvällen var sjukt bra, och mitt dåliga humör övergick till de bra.
Sen kom jag hem till mig bloggade lite snabbt och sen somnade jag direkt haha.
Men nu ska jag städa vidare och sen kolla på massa BB-avsnitt som jag missat.
juste hittade två par skor som vart borta sen flytten typ 2,5år;$ GLAD TJEJ!
Ciao:*
(egentagna och ngra bilder som grönan tatt)
mobilfilmat, så ljudet är cp så ja ni vet.

mina älskade skor somja hittat, och ett galet stökigt rum..


sv: okej, jag mår bra :D

vad gör dudå?

2012-05-17 // 15:53:49

Svar; Helt okej, jag vet inget speciellt jag ska göra! :)

2012-05-17 // 17:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback