girl, lets us take this day with a big smile and just enjoy the time

Sitter i min säng i underkläder, har nyss sminkat mig & plattat håret.
Ska snart äta frukust och om en timma kanske? kommer Elin hit, så
ska vi ha lite tårtkalas;$
Sen så drar vi med tåget kvart i ett till Sthlm där vi ska spendera dagen,
men godmat, shopping och bio.
Så min bloggning kommer suga totalt under dagen haha men bloggar
då jag kommer hem, och då får ni bilder också;)
¨
Men lite mera om gårkvällen. Låg i sängen och pratade med Evelina hur
länge som helst, så jävla go du är gumman!
Men va smått besviken vid 5 i 12 för trodde att en viss person glömt bort
min födelsedag.. Men typ klockan 1 minut ringer Stefan mig och säger
grattis, åh lyckan va lagom stor då, haha;$
Måste du va ute i sista minuten och typ skrämma mig med att du glömt
min dag som du lovade att du inte skullle haha>.<
¨
Men så pratade vi en snabbis, för hans pengar tog typ slut, förlåååt;$
Men får se om vi pratar något mera idag kväll, så otroligt saknad är han:c
Iallafall de fullbordade min födelsedag, åh somnade runt 2 inatt?
Åh nu har jag inte mycket mera och skriva. Så bloggar ikv.
Men kommer upp ett tidsinställtinlägg senare på dagens outfit^^
Ciao:*
bild från igååår.
tjejen dagen ska spenderas med, love u♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback