förlåt för alla gånger jag svikit dig, förlåt för alla stunder jag varit så dum.. jag tappa balansen, men du tog mig upp igen

Tänk dig en vinter utan snö
Tänk dig en höst utan blåst å tö
Tänk dig en sommar utan havets glitter
Tänk dig en vår utan fåglarnas kvitter
Så känns de för mig en sekund utan dig.

¨
Ska snart pallra mig upp från sängen och hämte ett glas med yogurt.
Åh sen vet jag inte vad jag ska göra, lyssnade nyss på JB's nya låt
som är tillängad hans mamma inför morsdag! Ja jag kan inte säga annat
än att hans röst är verkligen grym nu när den blivit mörkare och hela alltet.
¨
Tror faktiskt jag ska försöka sova en stund, är sjukt trött.. Ögonlocken väger
typ ett ton minst..:c Inte mer och skriva ville bara uppdatera lite ehe(a)
Ciao:*




i want back to this time, when i was happiest, and the smile was real

Mina ögon kan tindra

Mina läppar kan le

Men smärtan innuti

Kan ingen se




lagt till dig nu! :)

2012-05-11 // 15:57:27
» Adela

klarrtt :D

2012-05-11 // 20:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback