för han var bäst, försök att överträffa de ja..

Har nyss duschat och nu ska jag ta och borsta mina tänder och lägga
mig i sängen för att sova:') Blev inte att sola solarium, gick ut med min
lillebror till en början köpte slush *stav. Sen så skulle jag sola, men eftersom
att jag klippt mig hade ja små hårstrån på kroppen som började klia osv, så fick
världens panik haah så sket i det åh sprang hem och duschade ist^^
¨
Glömde säga att ja började gråta när ja klippte mig;$ Alltså inte störtböla, men
jag borstar aldrig mitt hår, inte gjort det på år.. Så det är väldigt tovigt varje gång
ja ska klippa mig då dem ska borsta igenom de..
Åh idag var det värre än någonsin, och de gjorde så sjukt ont för ja är sjukt håröm..
Så de rann några tårar från mitt öga haha>.<
¨
Har inte mycket mera och skriva, två lektioner imorgon, värd dag? nej!
Först idrott och efter det hål till typ 1 kanske? sen en till lektion, hata dagen men aja
bara att pallra sig dit-.-'
Men bloggar mera imorgon, Ciao:*
helt okej mycket fluff får i håret då ja fönar de.. haha, lagom luftigt
bättre bild på håret & längden osvosv



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback