everybody needs somebody sometimes..

Har nyss ätit min paj med mina småbröder och jag är fan kung på att
baka! min bror Mathias hatar paj, men han sa att min var god, alltså ah
vad ska man säga.. Nej nog om skrytandet..;) 
Vad gör jag annars då.. hmm.. Mår illa som en gris så ska ta och göra ett
tidsinställt inlägg sen så ska jag fixa de sista för sängen, eller ska helt enkelt
bara borsta mina tänder och ta bort mitt smink, men det är snabbt gjort.
¨
Ehm vad händer imorgon då.. Jo jag ska göra klart lite skolarbeten duktig
som jag är, tagga in för skolveckan, fast nä så var det ju inte..
Men skönt som fan att de bara är tre skoldagar denna veckan, åh ska se
om mammi ska köpa färg till mitt rum så vi kan fixa de under långhelgen.
Annars vet jag inte, och har inget mera och skriva just nu.
Vi hörs imorgon, godnatt sötnosar.
Ciao:*
haha så jääävla tjock jag är:$




bilder tagna nyss, är helt okej charmig innan sovdags;$



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback