,,,

tänk att en jävla bild kan få allt att rasa samman.. få tårarna att rinna..
jag hade hoppats på att slippe det idag, de är ju ändå min födelsedag..
men tydligen inte, faaan

i hope i seeing you soon at least..



» ami

Skoja inte! det är ju fantastiskt :D

2012-05-26 // 09:13:05
» Bella

Åhh du är inte ensam om det, att kolla på en bild och tårarna börjar rinna. Hatar det.

Hoppas att födelsedagen var awesome i alla fall, att du åt massor av tårta, kakor och allt och fick fina och bra pressenter! :)

2012-05-26 // 10:48:44
» Bella

Sv: Nej, det går verkligen inte, samma sak för mig, tar ett bra tag innan allt går över..

Hihi, varsee (a) Jasså, ha det så kul, bra och ät massor av tårta, kakor och allt vad det finns ;D

(p.s... är lite för mig med...höhö.. )

2012-05-26 // 10:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback