don't leave me, okay?

Sitter i sängen och ska strax kolla på gårdagens BB-avsnitt. Kom hem för en
stund sen efter att ha klippt mig, blev att klippa topparna och klippa upp det.
Men iallafall förutom de så smsar jag med Evelina babe.
åh skolan idag gick okej, snart lov som är super skönt, är så sjukt less nu..
¨
Men iallafall väntar även på att maten ska bli klar, och funderar på att gå
till solariumet och sola en stund, ska börja fusk sola lite och hjälpa brännan
så slipper ja bränna sönder mig ute när ja väl kommer igång med solandet;)
Så kan jag bli sjukt brun i sommar! vill bli som förrförra då va de kaos alltså:D
¨
men har inte mycket mera och skriva, ni får några söta/mongo bilder nedan
där ni även ser att håret är kortare osv.
Juste idag är det 9 dagar tills min saknade Nathalie kommer hit♥
Så hörs vi senare, Ciao:*


» Sofia

Tack :D allt bra?

2012-05-22 // 18:15:38

SV; Nej, själv? :)

2012-05-22 // 20:03:07

sv: okej :)

tack! rösta gärna varje dag, hiih.

kram

2012-05-22 // 22:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback