bitch, you are just like mondays.. nobody likes you!

Har nyss ätit mat och inte kommit hem för länge sen alls, 30min sen kanske?
skolan var okej, men bussresan hem var ett helvete.. sjukt varmt ute och så
bussen hade fucking elementen igång och ingen ac eller vad de heter igång..
Så trodde jag skulle , så förklarade för Evelina att om jag dog vad hon skulle
göra och vad hon skulle få av mig eheh;$
¨
Men som tur var, eller kanske inte? så överlevde jag. Så jag och pappa gick till
mobil affären så nu har min bebis fått skydd, gud så duktig den är som skyddar
sig:') hihi. Åh så nu sitter jag bara hemma.
Men ska faktiskt ta och hoppa in i duschen och raka benen och så vidare, sen så ska jag
kolla på BB-avsnitten som jag missat, kanske plugga och sen sova ehe;$
¨
Åh nu har jag inget mera och skriva, eller jo juste kommer upp ett tidsinställt inlägg
sen om all shit om "dröm" kroppen osv, som alla snackar om.
Så håll utkik efter de.
Ciao:*
haha så fint alltså, där har jag mitt "testamente" om vad Evelina får
den dagen jag dör ahha;$


gillar rubriken ;)

2012-05-15 // 19:34:13

SV; Okej:( Hoppas att det blir bättre osv...:/

2012-05-15 // 19:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback