be true to yourself

Nyss kommit hem från att vart vid stranden. Åh nej jag tog inte första doppet
för iår idag.. Va väll typ 19grader i vattnet, men de va för kallt åh jag är en bad-
kruka så ja där har ni anledningen;).
Ska aldelles strax byta om till lite mera kläder som jag kan gå ut i. För ska möta
Gabbe så ska vi hitta på något får se vad. Känns bra att jag och min saknade vän
börjat umgås mera nu, han är liksom ev av mina bästa killkompisar så:c
¨
Men iallafall legat åh stekt i solen från 12 till 3 ungefär, känns bra de för en början
att påbörja expedition bli jätte brun ehe;$
Inte mycket mera och skriva, ska bara chilla galet med min kära vän i någon timma,
sen ska jag väll duscha och sånt ikväll kolla BigBrother osv.
Så bloggar senare helt enkelt.
Ciao:*
lite mera färgskillnad nu iallafall(a)


sv; tack sötis :) allt bra?

2012-05-27 // 18:56:07

sv: jarå jag har haft en bra helg! har du? :)

2012-05-27 // 20:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback