are you living your dream?

Ligger i min säng och ska till att kolla på gårdagens BB-avsnitt. Men tänkte
blogga lite snabbt innan. Iallafall är så galet trött så att det finns inte haha.
Men tänkte berätta om min Fredag och sen om dagen idag då.
¨
Tog bussen vi 20 i 8 till Gnesta, och vid 20 över 8 kom Evelina med tåget, så
drog vi till ica och köpte godis i massor och en Fanta Exotic. Så efter det drog
vi hem, pratade om allt och inget, laddade hem en film "one for the money",
började kolla på den och tjockade oss.. Eller vi åt typ inget godis;o
Men så lyckades båda somna runt hal 12 mitt i filmen, så vaknade jag till, stängde
av den osv.
Sen var vi både vakna igen så då låg vi och pratade i kanske en timma? Tills jag
var helt väck, låg och svammlade, visste inte vad jag pratade om/svarade på ehe(a).
¨
Sen så imorse hade vi alarm vid halv 9, så fixade vi osvosv. Så drog vi till tåget och
vidare med det in till Stockholm, vilket innebär shopping;)
Så kollade vi runt i alla möjliga affärer, blev kär i en tröja som kostade typ 400kr..
Så ska köpa den när jag fyllt år;) Men köpte ett par höga jeansshorts, och ett linne som
kommer bli as snyggt i sommar till en brun kropp (tack och lov blir ja brun lätt oxå så).
¨
Så tog vi även en varsin Hallon&Mango smoothie på Wayne's Coffe, mys det. Så gick vi
bara runt i Stockholm, chillade osv. Men mådde verkligen skit.. Mådde så äckligt illa och
hade jätte ont i magen, så skulle bara kunna dö, seriöst D: nejmen de va kaos..
Sen tog vi tåget hem vid 20 i 5, åh i hamn hämtade Mats mig, och där sa jag och min
flicka hejdå. Haft en helt underbar dag med min bästa.
¨
Men har inget mera åh skriva, ni ska få bilder. Så hörs vi kanske senare ikväll?
Aja blir film mys med mina bröder om ett tag iallafall.
Ciao:*
DagensOutfit: jeans- fick av daddi igår // tröja-NewYorker //
jacka- Cubus // solglasögon-??
ja godis i mängder, feta tjejer;)






älskar dig mest av allt mitt lillamongo till bästavän:*



tröjan jag ska köpa direkt då jag fyllt för typ 400kr, så värt de:')

min nya tröja!

nya höga jeansshorts! sjukt mke snyggare irl, görs ikke rättvisa
på bild vilket suger menmen..:c


» Moa

sv: varit i stan och handlat lite :)

Du? =)

2012-05-19 // 20:55:32

sv; jadå! jag har solat, du? ;)

2012-05-19 // 21:35:58
» Moa

sv: kul! snygga shorts! :)

2012-05-19 // 21:59:19

sv: blev nr 60 :)

kram

2012-05-19 // 23:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback