Välkommen till min nya blogg!

Hejhej ny blogg då.. Bloggade förut på www.trogbrunett.blogg.se som nu är
borttagen då, av massa olika skäl..
Men kan berätta lite mera om mig själv för er som inte följt mig förut.
(detta är en tillfällig design)

Jag heter Rossana Tidblad och är 16 år gammal och blir 17 i maj. Jag
bor en bit utanför Stockholm tillsammans med mina skilda föräldrar.
I min blogg kommer ni få läsa om mig, mina dagar, mitt första år på gymnasiet,
mode, musik, mina vänner, familj, min pojkvän.. och så mycket annat.

Mina intressen är att shoppa, umgås med folk, sjunga, dansa(mest på skojj) hehe;)
sen mycket andra små saker förstår ni.
men hoppas att ni tycker min blogg är intressant och att ni börjar följa den.

Kommer ha bloglovin byte & länkbyten så bara att säga till.

kram

Följ min blogg med Bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback