last night i heard my own heart beating, sounded like footsteps on the stairs..

Har bäddat ner mig i sängen nu och är propp mätt o.o
Åh sitter åh kollar tåg till tälje nu.. Känns som det blir att åka dit
men nästa tåg..?
Men iallafall drog hem till mamma efter skolan, mina byxor va förstora typ..
lust att skjuta dem.. för fan va snygga de va, men ska se om de krymper i
torktummlaren så jag kan ha dem;$
Men när jag kom hem hämtade vi ut min älskade tågbiljett så nu är allt klart.
Åh sen drog vi åh käkade åt en kycklingrulle, seriöst åt inte ens halva för
att jag blev så sjukt mätt D:
¨
Men är så sjukt trött så känns som jag skulle kunna somna när som helst D:
Men ska hålla mig vaken i någon timma till iallafall, har lite saker och fixa
osv ikväll, så det ska jag försöka göra iallafall innan det är sängen för mig.
Men nu ska jag fortsätta lyssna på musik osv, bloggar senare om jag
inte somnar;$
Hoppas ni haft en bra fredag. Ciao:*
du klarar det bara du verkligen vill..
DAGENS OUTFIT: jeans- Gina // linne-H&M // tröja-Gina
hehehe min älskade tågbiljett:'')

beroooende ;o


jävlar va söt!<3

2012-03-31 // 00:18:31

Fin blogg :)

2012-03-31 // 10:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback