du är den absolut bästa jag någonsin haft..

Sitter på EA i skolan med min bästa tjej, taggar henne inför NP i engelska
muntliga dårå;) Själv har jag det imorgon, så kan ta de lugnt än så länge:')
Men idag mår jag bajs, har världsa ont i kroppen, blir värre och värre för
varje dag som går seriöst.. Trodde det skulle bli bättre med tiden..?
¨
Men slutar runt 3 idag som vanligt, så då ska jag åka hem direkt. Åh funderar på
att ut och springa eller något, för när jag gjort det är enda gången jag inte har ont
i lederna, eller i hela mig men ah..
Halva veckan har gått nu också, snart helg också, orkar verkligen nt med skolan D:
Men i helgen får vi se vad som händer åh sker, har redan en sak halft planerat med
vi får se senare vad som händer åh sker med de.
Men bloggar senare idag, Ciao:*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback