you're the best thing thats ever been mine.

åt för ett tag sen chicken nuggets, muuumma:') och sitter åh tjockar
mig med lite oreo nu, vrid,slicka,doppa.. haha nejmen iallafall världens
värsta skoldag.. hade så äckligt ont i mina muskler &
leder imorse så jag seriöst rullade ur sängen som en korv..;$ haha hemskt men sant..
Men eftersom Evelina bebis va i skolan så var allt ju mycket bättre^^
¨
Men imorse drog vi till Caffe Latte och käkade frukost, sjukt mysigt var det iallafall.
Sen efter de bar det av till skolan till första lektionen som började 20 över 10;) Så vare
bara matte sen lunch, efter det en tråkig resemål&resvägs lektion.. Sen var dagen slut men
jag och min flikka fick sitta kvar och göra vårat samhällsprov.. det kan bara ..
¨
Efterskolan drog jag och bebis till stan en stund där vi mötte upp älsklings Elin och så
snackade vi om allt åh inget köpte en varsin glass och bara chillade galet.
Åh nu smsar jag med Nathalie också åh vi snackar åh planerar galet om påskafton och
hela påskhelgen, satan vad jag taggar lovet alltså;)
Men det var allt jag hade för nu, bloggar senare^^
Ciao:*
dagens frukost
måste ju bara säga att JB är ju faktiskt bra ibland iaf;$


åh till dig mitt älskade hjärta, du och jag vi klarar oss igenom allt det
här, vi har varandra och tillsammans klarar vi allt eller hur? visst var
det så vi sa? Du betyder mer än ord kan förklara min älskade syster.
Men om ett tag då ska vi sitta och kolla tebax på allt detta och bara njuta
av att vi faktiskt klarade allt detta..
För det är du och jag nu & föralltid, och tillsammans är vi starka och
tillsammans klarar vi allt. Även detta, love u my beautiful sis!♥


Sv, hihi okej då :) Jag ska typ bara ta det lugnt, kanske lägga mig i sängen framför en film eller nått ;D



Kram, Ella

2012-03-26 // 19:27:09

Sv, aa!:D Jappi, du?



Kram,Ella

2012-03-26 // 19:30:24
» Lajna

sv; desamma söta du! :*<33

2012-03-26 // 19:37:43

Sv, okej , varför?:)



Kram, Ella

2012-03-26 // 19:39:42

Sv Underbart, jag blev nr 53! Allt är kanon med mig :) Vad ska du göra imorgon? =)

2012-03-26 // 21:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback