always remember that, no matters how useless you feel, you're someone's reason to smile!

Ligger i min säng och kollar på alla BB avsnitten jag missat,och smsar med
min underbara tjej och så skriver jag med lite folk på FB, pratar i tele med
Nathalie och känner mig verkligen helt död.. Åh ser seriöst ut som ett spöke..
Natten var nog den längsta på länge sov väll högst 2 timmar inatt..
Så vaknade jag med sprängande huvudvärk, så hela denna dagen
har bjudit på, tårar,huvudvärk, illamående osv..D:
¨
Men somsagt sitter och pratar med mitt hjärta nu om påsklovet hur det blir
med de, ska även prata med bästa mammi sen så hon kan beställa tågbiljetter
åh sånt. Så hoppas vi på att det blir som vi vill hehe(a)
¨
Åh just nu har jag inget mera att blogga, så bloggar senare under dagen om
jag nu har lust/ork till de.
Ciao:*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback