sometimes words are not enough..

ett litet brev, en stor förklaring sitter jag och skriver,
du vet vad jag känner & du vet vad jag vill..
¨
Sitter just nu och smsar lite med min älskade mamma och pratar med pojken min
på fb och musik.. Har duschat för inte så länge sen och rakat benen och allt de dära
som jag sa. 
Funderar på att borsta tänderna nu torka håret lite sen krypa ner till sängs.. Känns som
de kommer bli en skapligt lång dag imorgon..:/ men inte lika lång som denna kanske..
Är sjukligt trött iaf, känner att mina ögon typ går i kors och att dem är
svåra och hålla öppna D: haha..
¨
Känner nu nästan också att tårarna börjar rinna.. ush för de, orkar nt gråta ännu mera D:
Känner att jag gjort det tillräckligt idag ju:c Så mycket som snurrar i
mitt huvud nu alltså.. det är fan nt lätt då det är svårt..
Men nu ska jag faktiskt stänga ner datan och försöka sova..
Ciao:*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback