tidsinställt inlägg då jag är i stockholm

GJORT IGÅR UNDER KVÄLLEN! 13/3 alltså.

SENASTE:
Dryck: vatten
Telefonsamtalet: Elin
SMS: Nathalie "<3"
Sång du lyssnade på: Euphoria- Loreen
Gången du grät: imorse...

 

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: ja typ..?
Har någon varit otrogen mot dig: på sätt åh vis ja..
Varit kär?: ja, är det nu!
Förlorat någon speciell person: min mormor..
Varit deprimerad: njee..
Varit så trött att du somnat sittandes: jaa(a)

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Rosa
färg 2: blått
färg 3: grönt

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja!
Fått ditt hjärta krossat: nej..
Skrattat så att du har börjat gråta: Ja, hela tiden typ:o
Träffat någon som förändrat ditt liv: inte i år, men slutet av förra!
Insett vilka som är dina äkta vänner: oohja!!
Fått reda på att någon har pratat om dig: japp..
Kysst en kompis: nope, bah min pojke..

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: vettefan?
Hur många barn vill du ha: 2(a) en pojke åh en flikka^^
Har du några husdjur: en hund, 2 katter åh nu 2 kattbebisar(a)
Vill du ändra ditt namn:  najje
Vad gjorde du under din förra födelsedag: jag kommer nt ihåg:o
Vilken tid vaknade du idag: klockan halv 6
Vad gjorde du igår runt midnatt: sov!
Någonting som du längtar till: sommaren, min födelsedag och massa värme;o
Senaste gången du träffade din pappa:  nyss typ
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: jag vene..
Vad lyssnar du på just nu: elins babbel;)
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: nope
Vad gör dig irriterad just nu: kaoset runt om mig, åh allt runt om mig för stunden som händer..
Vad är ditt namn: Rossana
Singel/upptagen: upptagen
Stjärntecken: tvilling
Kille eller tjej: Tjej
Grundskola: Frejaskolan
Gymnasie: Nyköping Strand Utbildningscentrum
Högskola: -
Hårfärg: mörkbrunt/svart
Långt eller kort: kort/mellan
Längd: 1.66 typ
Vad gillar du gällande dig själv: ja vene;o
Piercings: öronen(a)
Tatueringar: inga men vill ha;o
Höger eller vänster: höger

DIN FÖRSTA:
Operation: munnen...D:
Piercing: öronen
Tatuering: 
Bästa vän: Evelyn
Sporten du spelade: fotboll kns?
Husdjur: marsvin
Vaccination du minns: sån dära påsesjukan och de
Konsert: ja vene;o
Förälskelse: kommer nt ihåg:o
Alkohol du drack: vettefan;o

JUST NU:
Äter du: ingenting
Dricker du: ingenting
Är du på väg att: gå från skolan och lägga mig i sängen
Lyssnar du på: ingenting
Väntar du på: maaaat

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: ja
Vill du gifta dig: japp.
Karriär i åtanke: konferens

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: ögon
Kramar eller pussar: pussar
Kortare eller längre: längre!
Romantisk eller spontan: båda
Snygg mage eller snygga armar: båda
Tatueringar eller piercingar: båda(a)
Känslig eller inte: båda
Ragg eller förhållande: förhållande
Bråkstake eller tveksam: blandning kanske;o

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: nje 
Tappat glasögon eller linser: nej
Haft sex på första dejten: najje
Krossat någons hjärta: aah....
Har du blivit arresterad: nope
Dissat någon: ja
Gillat din killkompis (mer än som vän): najje

TROR DU PÅ:
Dig själv: Jadå ibland iaf..
Mirakel: Ja..
Kärlek vid första ögonkastet: ja de gör jag
Himlen: ja
Tomten: Najje
Att kyssas på första dejten: ja
Änglar: ja

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: nej, aldrig!
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: det gör jag verkligen!
Vad kan du verkligen inte leva utan: dem som betyder mest för mig! åh min mobil;$
Vad vet inte så många om dig?: alltså det finns lite olika saker..



såg att du hade en ny blogg!<3

2012-03-13 // 19:24:16
» -

Vill du ändra ditt namn: najje



Vem vill inte heta valross? HAHA

du kanske är för blond för att fatta:*

2012-03-15 // 17:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback