stay with me

Sitter vid datan och lyssnar på musik och smsar med min bästa Natali.
Den bruden är riktigt go hon alltså;)
Men vaknade typ runt halv 9-9 idag, så drog jag upp åt frukost och så
nu har jag nyss duschat, rakat benen och allt sånt.
¨
Om en stund ska jag nog fixa mig för att gå upp till morfar och hälsa
på lite snabbt och hämta mitt CV. Sen så ska nog jag och min kära
lillebror Mathias dra oss ner till affärerna och handla lite för dagen.
Men först vill jag kolla på gårdagens BB avsnitt eheh(a)
Åh så väntar jag på att en viss person ska vakna, åh hoppas på att
han kommer hit idag, saknar den filuren lagom mycket alltså!
¨
Men nu ska jag inte tjöta massa mera här, bloggar mera under dagen
och slängar nog upp en dagens outfit senare osv.
Ha en super bra lördag^^
Ciao:*
bild från gårdagen, jävligt snygg brud måste jag säga;))




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback