sometimes the best thing you can do is to not think...

"hallå du, du som är en vänlig själ som endå håller på därbak, kan du trycka in den då?"
~Du är ju för go gumman haha:*~
¨
Har nyss haft idrott och spelat badminton och squash första gången jag kan erkänna att
jag TYCKTE OM en idrotts lektion ;$
Men nu sitter jag på svenska lektionen med min bästa Evelina och pratar om allt & inget.
Har lektion i 50min nu och sen äre långrast så drar till stan med bästa då, sen äre lektion igen
sen drar jag till Sthlm somsagt och träffar Stefan.
¨
Åh när jag kommer hem ikväll ska jag prata med min bebis Nathalie i tele och snacka mera
om helgen, blir nog så att hon ska komma hit, saknar henne verkligen ju!♥
Men detta blir det sista inlägget som jag skriver såhär förrän ikv.
Kommer även upp ett tidsinställt inlägg senare idag.
Ciao:*
go bild på mig och min underbara tjej:*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback