she's strong, because she know whay it's like to be weak..

Sitter på svenskan nu med Evelina och försöker jobba med mitt föredrag
om relationer inför NP i svenska.. Går väll sådär, beslutsångest om vad jag ska
skriva om.. Ska ja skriva om vänskap? kärlek? relation inom familjen? eller ja ni
ser ju hur de går att välja en.. haha.
¨
Men riktigt seg morgon idag, ville bara ligga kvar i sängen och sova bort precis hela
dagen, varför är sängen så varm och skön när man väl måste gå upp:c?
Sov väll sådär inatt också, nacken var helt dum i huvudet alltså.. Ska bli så skönt att få
åka till doktorn på Fredag och kanske få reda på vad som är fel.
¨
Men nu ska jag vara duktig och jobba vidare i typ 10min? eller något sånt, vet inte när
denna lektionen slutar. Sen är de bara en matte lektion kvar och sen så är dagen slut..
Så kommer hem tidigt idag, underbart de:')
Men bloggar senare under dagen då jag har tid/ork..
Ciao:*
arkiiiiv bild


fin tjej :D

2012-03-19 // 13:59:24

jo det är helt okeej!:D

2012-03-19 // 15:46:53

allt bra?:D

2012-03-19 // 17:04:19

sv; tackar :D

vad bra, allt är bra här med :)

Planer idag då? :D

2012-03-19 // 17:25:03
» Lajna

sv; ja de kan vi nog göra!:D<33333

2012-03-19 // 17:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback