love is not a maybe thing , you know when you love someone.

Skulle göra precis vad som helst för att allt skulle bli bra
¨
Sitter i min säng och lyssnar på "kent-utan dina andetag" och så pratar jag med 
Stefan dårå.. Åh ska jag väll fixa mig för sängen eller så snart.. Men först ska jag
ta mina tabletter/mediciner ellervad man ska kalla de..
Och hoppas på att jag får sova mer än 2 timmar inatt..
¨
Men dagen har typ sugit varit bänkad i sängen och mått allmänt kasst somsagt..
Vill bara att allt ska va bra, att jag ska må bra osv..
Men nu ska jag fixa mig och allt sen kolla på en film kanske? och sen sova..
Bloggar mera imorgon iaf, blir ingen skola imorgon heller så..
Ciao:*
bild sen förra sommaren, riktigt heet alltså..


SV:Men bara man har vänner som stöttar en så brukar det gå bra. Man får annat å tänka på liksom

2012-03-15 // 21:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback