listen to me, understand what i am saying and realize one day how much i care..

Äckel päckel väder ute alltså.. Vart tog de underbara vädret längre..?
Nej nu är det tydligen hejdå till det och hej till regn och skit.:c
Men iallafall har nyss käkat middag var riktigt hungrig när jag kom hem..
Åh nu tänkte jag bara blogga lite snabbt för att sen raka benen osv, ta hårinpackning
och sen ta ett långt och skönt bad:')
¨
Kanske blir så gott som ny då? inte lika ont i kroppen osv.. Får väll hoppas på det för
börjar ledsna på att ha de såhär och gå som ett invalid mongo osv.. inte min dröm direkt..
Jo juste blir väll doktorn snart igen.. mamma tror att ja kan han ngn annan sjukdom hjärnsläpp
om vad den heter nu:c
Men nu ska jah fixa mitt bad och allt sånt, så ska jag ta och ringa min fina Nathalie sen
så ska vi snacka lite mera om påskiiis lovet.
Men bloggar senare då jag orkar, Ciao:*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback