leende läppar, gråtande själ, ledsna ögon, falska skratt, kalla tårar som faller var natt, stark på utsidan, svag där inne.

Kom hem för ett tag sen efter att varit uppe hos Marie och käkat blev,
potatisgratäng, köttbullar och rödvinsås för min del eftersom ja ikke äter får...;$
Men nu sitter jag här och pratar med Jonte & smsar med Nathalie för har just prata
med min mammi och ja det blir en resa ner till Mdal i påsk, TAGGA!;) Så nu snackar
jag och Nattan lite mer om det då och så..
¨
Ska strax bänka mig vid teven och mysa med mig själv.. det är nu jag vill ha dig här...
Så får vi se vad för intressant som finns på teven.. Sen ska jag fixa med lite
skolarbeten tror jag eftersom jag var hemma i tors & fredags..
Men nu har jag inte så mycket mera att skriva om, kanske skriver något senare. 
Ciao:*


» Lajna

hallådär snygging, lever du elle? ;o<3

2012-03-17 // 20:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback