keep dreaming..

Drog ut förut och hem till älskade morfar då, sjukt länge sen jag träffade
honom, så pratade vi om allt och inget, trevligt de. Så fick jag godis pengar
också ehe;$
Så innan jag nyss kom hem svängde jag ner på stan och handlade lite godis
och den nya fantan med smak av jordgubb & kiwi.. Känns smart jag som inte ens
tål kiwi menmen..
Pappa och Andreas är hos Marie, och Mathias ska upp dit sen för de ska käka där, men
har ingen ork så jag stannar hemma och försöker laga ihop något eget att käka..
Kvällen spenderas hemma ensam i soffan..
Åh nu brast allt ihop, allt rasa samman.. ha de bra helt enkelt. kan nt skriva mer.


ha en bra kväll!:)

2012-03-31 // 19:03:12
» Liniz

hej underbara du kolla in min sida för bloggare på fb just nu är vi 210 medlemmar men ju fler ju roligare blir det eller hur? kram

https://www.facebook.com/groups/BloggSharing/

2012-03-31 // 20:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback