home is when i’m with you

Jag har nyss gjort om hela min blogg så klicka F5 och som vanligt om ni
inte ser någon förändring klicka 100ggr till;) HISS/DISS?! Tyckte det
behövdes lite somrigare bilder eller ah så den blev såhär och är sjukt jävla
nöjd:')
Men iallafall efter våffel frukusten började jag fixa mig lite smått för att gå ut
en stund med min älskade lillebror Mathias, så när vi båda var klara gick vi ut i det
underbara vädret och köpte glass till en början och så efter det gick vi bara
runt ute lite och pratade och så tog vi massa bilder.
¨
Men nu ska jag vara så pass duktig så ska sätta mig ute tror jag och plugga
samhällskunskap så jag kan klara provet imorgon alltså.. Men vi får väll
se hur de går, har as svårt för att plugga och lära mig utan hjälp eller vad man
ska säga..
Men nu ska jag sätta igång bjuder på bilder från dagen och en dagens outfit.
Ciao:*
DAGENS OUTFIT: jeans & linne-Gina // jacka-Cubus // brillz- okänt..


åh vad gött! Själv kom jag precis hem från släktkalas för min kusiner;)

2012-03-25 // 17:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback