i wouldn´t mind waking up next to your face, everyday

Fredag idag tack och lov, men sitter jobbar om södermanland med min bästa 
Evelina. Åh det går åt hell, vi är typ mer poeter och är värsta djupa i våra
svar på vad man får för känsla av landskapet. Men slutade med "vi kom, vi såg,
vi gick.." hahahah xd säkert bara vi som fattar de roliga.. Men ah vi är som vi är;)
Åh sen har vi ju också "det där var inte mycket att skryta med" hahaha orkar nt:c
¨
Men iallafall lunch vid 11 sen och efter det har vi två lektioner till sen är dagen slut.
Åh mina kläder kom igår, men ska skjuta affären som skickade en
FUL GUL TRÖJA I STORLEK 42!!! ISTÄLLET FÖR MIN FINA VITA TRÖJA I
STORLEK 34!! FATTA DAMP!! ÅH DET VA JU DEN TRÖJAN JA VERKLIGEN VILLE
HA! JÄVLA SKIT AFFÄR!!
Men somsagt ska hem till mamma efter skolan och testa mina andra kläder som
blev rätt och i rätt storlek iallafall, åh se om allt passar och är fint.
Sen efter de drar jag hem till pappa så ska vi hämta ut min tågbiljett och sen ska
vi käka ute någonstans med familjen, mys de.
¨
Men nu ska vi jobba klart med vårat "kära" södermanland och försöka fixa det
och komma på vilka människor som vill komma hit förutom äldre, över medelåldern;)
Men vi höres senare under dagen. Ha en bra fredag.
Ciao:*
åh bjuder på miljarders sexiga bilder på mig åh min tjej!
ghoooost time;) ganska söta spöken endå;$$



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback