i wanna be you favorite hello, and your hardest goodbye..

Har nyss ätit frukost och sitter åh gosar lite med mina söta kissebebisar:')
De har äntligen börjat öppna ögonen, den ena har gjort det helt medans den
andra bara har öppnat lite ser sjukt fult ut..haha xd
Känns skönt att vakna tidigt idag faktiskt och inte sova bort hela helgen.
Men funderar på att fixa mig och åka med mamma & mats och handla lite inför
kvällen, har så tråkigt här hemma, och sen när jag kommer hem dra ut på en
springtur eller ngt sånt^^
¨
Idag blire gäster osv ska även hjälpa till ute i trädgården idag så duktig som jag
är alltså:') Kanske borde städa mitt rum också.. det börjar bli stökigt nu.. Men orkar
nt åker endå till pappa på måndag så;)
Men just nu har jag inget mera åh skriva om, bloggar senare.
Juste ett grattis till Stefan som blir 18 år idag också.
Ciao:*
hehe lite gamla låtar som jag tänkte bjuda på som jag lyssnat
på under morgonen eheheh.


» Sofia

Du blev nr 49 :)

2012-03-24 // 10:58:02

Snygg blogg!!! Allt bra annars?

Ska vi göra ett bloglovin-byte?

2012-03-24 // 11:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback