i'm happy when you're with me..

Skolan idag var väll okej, först 2.5timma resmål&resvägar sen
lunch med tacopaj som inte alls va god..D: 
Sen så var det EA i 2.5 timma, åh under den tiden hade jag NP muntliga
i engelska, det gick faktiskt bättre än vad jag trott:o
Men vi fick sluta kvart över två också, fem minuter innan min buss gick.. kul..
Så satt kvar i skolan med bästa Evelina och ah inte pluggade utan chillade och snackade
om allt och inget^^
Sen började jag dra mig mot bussen åh då ringde Nathalie mig så snackade vi hela vägen
hem iprincip:')
¨
Åh nu sitter jag i min säng och bloggar, kollar lite flyg osv, och ska snart ut med Bella och
springa, underbart det att få komma ut osv.
Men nu ska jag fixa det sista och prata klart med mamma, men vi hörs senare.
Ciao:*
sexii kläder på en sääxi görl när man ska springa i kylan;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback