i find pieces of you in every song i listen to..

Har nyss kollat på film med familjen blev "de tre musketörerna" får bli skriviet
på svenska för kan inte stava till de på engelska:c Riktigt bra film måste jag säga ehe(a)
Är sjukt trött nu alltså, men vill inte sova ännu av olika anledningar..
Väldigt mycket tankar nu alltså.. Det är inte lätt någonstans..
¨
Imorgon får vi iallafall gäster så de blir väll chill, men funderar på att faktiskt dra ut och
springa en stund imorgon, vet ju värsta bra "rundan" nu eller vad man ska kalla de.
beach 2012 here i come, åh nu ska jag hålla de haha(a)
¨
Men iallafall startade aldrig något BB avsnitt förut så ska nog ta och göra det nu istället om
jag typ inte dör för lovar de är säkert 40+ i mitt rum.. helt kaos vad varmt det är! Så ska jag
låta mina tankar fara fram och tebax i mitt huvud så kanske de flesta är borta tills när jag
ska lägga mig och försöka sova sen..
Men iallafall bloggar mer imorgon.
Ciao:*


» Lajna

sv; ja en toppen, men får inte träffa min älskling på nästan 2 veckor nu.. du da sötis!?<333

2012-03-24 // 00:22:42
» Lajna

sv; nuär han på hockey läger, nästa vecka ärre prao, och nästa helg är mamma och pappa borta så jag är med mormor... och jag fyller.. ;)

Aa förstår de,hoppas de känns bra ändå! :)<3333

2012-03-24 // 07:53:09

Sv; Jag kollade på BB igår kväll 10-11 men sen gick jag och la mig för jag var sjukt trött!!:/

2012-03-24 // 08:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback