i can't get you of my mind

Vaknade för kanske 30min sen? Smsat lite med Nathalie, vi ska
snacka senare idag om påsklovet, nästan allt är ju fixat nu;)
Men iallafall gårkvällen spenderades framför gladiatorerna och sen
bröllopsfotografen forever alone:')
Sen så ändrade jag ju lite i min blogg och så, har fortfarande lite
ändringar kvar men vi får se hur de blir med det haha..
¨
Idag ska jag inte göra något alls, ska kolla lite nya skor.. för mina är något
trasiga.. Sen ska jag väll bara ta hand om mig själv, kanske ut och springa
en stund? och komma igång inför sommaren hehe.
Men aja jag bloggar senare för nu ska jag peta i mig lite frukust.
Ciao:*
bild sen igår(a)


» lajna

sv; fett bra rossana!!!!!! :DD<3333333

2012-03-18 // 13:31:13
» Sara

sv: Joo lite si sådär har ryggskott, vad har du gjort i helgen då? :D

Kram<3

2012-03-18 // 14:22:30

jättefin blogg! allt bra? :D

2012-03-18 // 17:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback