hopplöst förälskad och obeskrivligt tagen, som om jag låg där på marken och blev slagen.

Ska flytta mig från datan till teven tänkte jag och kolla på gladiatorerna
som började nyss;$ Åh ska försöka få med min tråkige broder som sitter
åh spelar typ cs?
Men kvällen har spenderats vid datan och smsat med folk, så har jag tjockat
med lite godis, åh började må as illa efter några bitar.. så ah får hålla mig
till min läsk om jag nu inte ragerar på kiwin..
¨
Men efter gladiatorerna ska jag nog ta och fixa mig för sängen och lägga mig
och sova är super trött verkligen:c
Jo juste lagt upp ett tidsintällt inlägg med frågor ni vet som kommer upp ikv^^
Då jag sover kanske? men runt 10 kommer det upp:))
Men bloggar imorgon bitti, Ciao:*
DAGENS OUTFIT: leggings- gina// linne-cubus // tröja&halsduk-H&M



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback