frågor hit & dit|| Så svag som jag är nu har jag aldrig varit tidigare, och det skrämmer mig..

Med dessa frågor & svar säger jag godnatt, sitter just nu och pratar med mina flickor Sanna,
Natali och Bella och så väntar jag på att Nathalie ska snackat med sin mammi;o Men
ah är trött och less och har ont i hela mig så nu ska jag nog lägga mig och sova iallafall..
Det sa va släkt innan 23:00 iallafall.

Men bloggar imorgon då jag har tid/ ork osv, men kommer ju iallafall upp ett tidsinställt
inlägg vid 12 iaf så det är väll bra:)
Men ah vi hörs väll imorgon eller någon annan dag.
Ciao:*

Min älskade bebis:') åh 2år gammal jag i bakgrunden;)

1. Är du singel? Japp..
2. Är du lycklig? kan jag inte direkt påstå
3. Är du uttråkad? ohja
4. Är du ledsen? mhm
5. Är du italienare? Nope, bah namn därifrån;)
6. Är du gravid? nej?
7. Är du full? haha nej o.o
8. Är du en cooling? alltid!
9. Är du från Irland? nej
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej, åh aldrig vart heller så.
¨

skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja..
2. Har du nånsin blivit sårad? jaa..
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? jaow..
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? de tror jag inte
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Ja..
6. Har du haft en hemlig beundrare? ahha ah xd
7. Är du kär? som fan..
8. Vill du gifta dig i framtiden? ja de vill jag..

¨

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek 
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katt eller hund? katt
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Bästa vänner 
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? beror på..
8. Pengar eller lycka? lycka!!
9. Dag eller natt? Båda
10. MSN eller mobil? Mobil
¨
10 "Har du nånsin…"

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? nope
2. Brutit ett ben? Najje
3. Gjort nåt du ångrar? Ja.. 
4. Hoppat Bungee Jump? Nej, aldrig i livet
5. Ljugit för någon du tycker om? jag vet nt..
6. Ätit en hel tårta? nje;)
7. Gjort bort dig offentligt? Ja för ofta;o
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? ohja...
9. Gråtit när ett husdjur dog? japp
10. Velat försvinna? ja..
¨
skit
Vad såg du på tv sist? partaj;$
Vems blogg läste du sist? Älskade Bellas!
Vad åt du sist? oreo!!
Vem pratade du med sist? pappa
Vem ringde du sist? oj de va länge sen D: men nathalie tror jag.
Vem messade du sist? Evelina
Vad läste du sist "bok"? läser inte:')
Vem pussade du sist? Stefan
Vem kramde du sist? Elin
Vem bjöd du sist på något? ehm ja minns inte;$ Elin tror jag
Vad köpte du sist? McFlurry smarties på donken;$$



sv; tack detsamma :)<3

2012-03-26 // 22:14:05

Var gärna med i dagens bloggtips, varje dag presenteras två bloggar med både bild och text:



http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/march/dagens-bloggtips-ny-omgang-4.html#comment

2012-03-26 // 23:20:28

Sv Ah okej... vad är det för NP då?

2012-03-27 // 00:43:07
» linah

fin header:)

2012-03-27 // 18:14:16
» emma

neeej gud vilken söt kattunge!! :o

2012-03-27 // 18:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback