Can you be my hero, and save me?

Har nyss fixat mig klar't och gästerna kom nyss, är super hungrig också
så hoppas middagen är klar snart!D:
Men iallafall hela dagen har jag hjälpt till i trädgården offrade min springtur för
att va snäll.. Men märker att jag inte är gjort för "handarbete";)) Mina händer är
typ förstörda såriga och shit..:c
¨
Men iallafall underdagen fikade vi glass också känner verkligen hur våren kommer
mer och mer, underbart de:')
Men på 2 timmar har jag städat mitt rum och hjälpt till i huset och duschat & fixat
mig på typ 2 timmar, nytt rekord annars kns de de tar 2 timmar åh fixa mig o.o haha..
¨
Men just nu har jag inget mera att skriva om o.o Några bilder nedan dels en dålig
dagens outfit eller ah kvällens outfit bild hehe.. åh ja, bloggar nog senare ikväll.
Ciao:*
Dagens outfit: mjukisar-lillebrors // linne-esprit // tjocktröja-fun light;)
kvällens outfit: jeans-Gina // tröja- ?? // halsband-mammas



Sv; Inte så mycket, solat lite och tagit det lugnt. Vad har du gjort för roligt? :)

2012-03-24 // 19:11:17

Sv; Har bara vart med min kusin och har haft det bra! Och nu är jag helt slut efter dagen!!:)

2012-03-24 // 21:05:07

bloglovinbyte?

2012-03-24 // 23:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback