"when he puts his arm around your waist"

Sitter i min säng och vaknade för ett tag sen, juste äter lite godis också. Kommit
fram till att från & med nu ska jag inte äta godis på hela sommaren. Eller jag ska
försöka iallafall!
Men iallafall ska snart fixa mig lite, sen kolla teve och efter det kolla på serien på
datan igen. Sen ska jag åka med pappa, Marie och Anna(moster) till nkpg och
handla inför midsommar imorgon. 
 
Det är så min dag kommer se ut iallafall av vad jag vet vad som ska ske, juste kommit
på att ja måste va en av Sverigies klantigaste.. Lyckade snubbla på datasladden imorse
så jag ramla in i väggen... haha:c Men både jag & väggen klarade oss oskadda:')
Åh nej nu ska jag inte skriva mer. Bloggar kns innan jag åker.
ciao:*
lite bilder från dagen med Elin,orkade nt lägga in de igår(a)
HAHA dog när vi kolla elins "mina vännerbok" åh såg detta xd
Min föredetta bästa vän och elins föredetta vän, som skrivit, wtf liksom.. 
HAHA min kära Elin fixar täcket för min säng...♥


» Ida

Haft en bra dag igår? :)
Allt bra med dej annars?
Kram

2012-06-21 // 12:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback