svar på frågestunden

R E B E C K A [ aDanceLife ]:
- Har du nån kille? Isf vad heter han?
- Vad vill du göra när du blir vuxen?
- Vad gör du på fritiden?
SVAR:
-nej, jag är singel..
-ja vill flytta härifrån, men har väll två alternativ om vart. Sen bara leva mitt liv som jag vill åh se vart det tar mig liksom.
-är med kompisar, chillar, sjunger, musik, datan;$, pluggar D:
¨
Emmy:
Vad skulle du vilja göra men inte vågar?
Är du rädd för att dö?
Hur sminkar du dig? video?:) Kram
SVAR:
-öhm hoppa fallskärm är ngt ja skull vilja göra men inte vågar;)
-nej det är jag inte.. det är endå en process i livet så..
-haha jag sminkar mig super lätt, men visst kan göra en video framöver;)
¨

Bella:
Vad hatar du mest av allt? 
Vad är din högsta dröm?
SVAR:
-hmm.. de blir nog spindlar, och lögner..
-jadu jag vet inte, att flytta och bo utomlands i USA någonstans skulle va härligt;) haha.
¨

Lovisa:
vad är det bästa minnet du har med din/dina vänner?:)
SVAR:
-Haha oj en svår fråga.. Har så sjukt mycket bra minnen med mina vänner så kan faktiskt inte välja ut ngt enstaka med varje vän ens.
¨

Mysan:
Vad är du rädd för? :)
SVAR:
-jag är rädd för spindlar, sjögräs, höjder, tuppar… åh att bli lämnad ensam..
¨

Johannastekpanna:
Varför väljer du att blogga?
SVAR:
-hmm.. Jag väljer väll att blogga för att jag tycker det är kul osv. Egentligen finns ingen riktig anledning. Jag testade en gång och har helt enkelt bara fastnat i de;)
¨

Linii:
Vad är det bästa med att blogga?
Har du någon fobi?
Vad får dig att skratta?
Vad gör dig ledsen?
Vart går din drömresa?
SVAR:
-ehm ja vet inte, kanske att det är lite som en dagbok men inte så hemligt, alltså det är bara roligt helt enkelt, det är väll det bästa haha.
-spindlar & höga höjder.
-mina vänner, ”störda” personer, bilder kan även få mig åh skratta ahah;)
-tankar.. kommentarer som trycker ner, även vissa låtar kan göra mig ledsen..
-BoraBora!
¨

louisedue
snygg frågestunds bild :) 
men ja hur många läsare har du`per dag? 
varför strata du blogg 
vilka blogar läser du?
SVAR:
tacktack;)
-de beror på hur mke ja bloggar, men oftast mellan 50-70 iaf.
-en kompis bloggade så ville jag också testa på det så.
- oj jag läser många, men kan länka några nedan
www.evelinaofverstrom.blogg.se
www.malinedman.blogg.se
www.martinaolsson.myshowroom.se
www.cassandras.se

dem kollar jag dagligen iaf, sen finns de andra ja kikar in 
på då och då;)
¨

THEEAS | THEA MARTINSSON
Hur länge har du bloggat & varför började du blogga?
Vilka bloggar läser du?
Har du någon fobi?
SVAR:
-oj det är ett bra tag, haft massa olika.. men kanske 2.5år, för att en kompis gjorde det så ville jag också testa på hur det var att blogga.
-se svaret på föregående frågor.
-spindlar & höga höjder
¨

Linnea
när får du sommarlov
SVAR:
nu på torsdag alltså den, 7:e juni

Svea:
Vad tycker du om min blogg (maviedesvea.blogg.se)?
Hur långt skulle du vilja gå med bloggningen?
Hur gammal var du när du började blogga?
Hur många besökare har du idag?
SVAR:
-Jag tycker det är en fin och intressant blogg, som verkligen är värd att
läsa och för andra som inte vart inne på den, borde verkligen checka in den^^
-De skulle ju va kul att komma och bli en av Sveriges största, men ja nöjer mig även som de är nu;)
-jadu jag var väll 14 ungefärJ
-just nu idag har jag än så länge bara 18 st

Ellen Warsén:
Vad är ditt bästa minne?
Favorit outfit?
Vad är det pinsammaste som har hänt dig?
SVAR:
-jag kan inte välja ut ett ända minne tyvärr..
-jeans och linne/tunika  i ”allmänhet”, mjukisar åh tjocktröja hemma(a)
-jadu, mycket pinsamma saker har hänt mig, åh kan just nu inte komma på de pinsamaste D:
¨

S a n n a W i d m a n:
Hur gammal är du?
Har du några syskon?
Antingen eller:
För varmt/För kallt
Glass/Godis
Chips/Läsk
Katt/Hund
Sommar/Vinter
Höst/Vår
Vad är ditt drömresmål?
Vad är din "dröm" framtid?
SVAR:
-17år (95a)
-japp 2 bröder.
-för varmt
-godis
-läsk
-katt
-sommar
-höst
-BoraBora
-flytta härifrån, ha ett bra jobb, gifta mig & skaffa familj med killen jag älskar. Och bara ha ett bra liv tsm helt enkelt.
¨

Linnea-FOTOBLOGG
Vad använder du för kamera ?:D
SVAR:
Använder ingen spec, utan använder min kamera på min mobil(samsung galaxy s2)
¨

Olivia:
Vad heter du i mellan namn? :)
SVAR:
Eva, haha.
¨

Liene:
Är du bra på att laga mat?
Har du någon dold talang?
SVAR:
-nej det är jag sämst på.. men baka kan jag;)
-nää.. eller om göra bort sig är en talang så har jag den:’)
¨

Love-lis<3
Beskriv din stil med 3 ord!
Allt bra? <3 :)
SVAR:
-oj, öhm blandad, tjejig, avslappnad.
Ja dem får de bli, eftersom jag både har stilen, tajta ”tjejiga” kläder, sen även den
Då ja har, stora påsiga jeans med större tshirtar till osv. så ja den är som den är,)
- det går att diskutera, de är till och från.
¨

Stefan aka Stekfan
Tjaaa000h bloggIIIzh!
waaa hääändiizh?
nä, men allvarligt..
vad är det mest betydelsefulla i ditt liv?
vad saknar du mest?
finns de någonting du skulle vilja ändra på?
from mä, mahsälf and piggY
SVAR:
haha du är som du är alltså;*
-min familj och mina vänner
-det finns mycket jag saknar, men tiden med dig är en sak som ja saknar väldigt mke tex.
-ja det gör det alltid.. Men vissa saker som ja vill ändra på går tyvärr inte att ändra på.



» sami

så lite så:D

jo då det är bra tack:D haft en bra dag`?

kram

2012-06-05 // 15:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback