F CK- all i need is U

Tänkte faktiskt offra lite tid från denna söndags morgon och blogga lite.
Helgen har varit sisådär, eller visst trevliga människor men sämst väder..
Men börjar berätta från fredags kvällen.
Nathalie kom tillbaka runt halv 9, så chillade vi galet innan BB började. Så
kollade vi på de, och efter det så skulle hon hem då.
¨
Vaknade vid 7 på lördagen för vi skulle ta bussen till Gnesta vid 5 över 8.
Men gick inte upp förrän typ  20 i 8 haha.
Men när vi var i Gnesta drog vi till ica och köpte ett varsit danonino paket.
Så blev det vår frukust ehehe(a). Blev även inget jobb igår, för hade
så fruktansvärt ont i knä & höfter.. Åh visste inte om de skulle bli värre eller
bättre, men de blev bättre mot eftermiddagen... men inget jobb, så mindre
pengar kommande månad haha;)
men så efter det började vi fixa oss, dunka musik osvosv. Så vid kanske halv
12, gav vi oss ut i regnet på marknaden.. Vi var väll ute i typ 30min? innan
vi drog in igen åh var dyngsura..:c Men under den tiden köpte vi 6munkar,
6remmar som vi dela på, samt en varsin langos. TJOCKA TJEJER FTW!
¨
Så var vi inne ett tag innan vi skulle ut igen för åh möta Gabbe, han är
skyldig eller av va skyldig mig pengar;$ Men va så fruktanssvärt kallt ute,
så vi plockade fram dunjackorna.. Så hon tog min, så fick ja ta pappas
förra.. Såg ut som typ svampbob/bodybuilder haha:c
Men så träffade vi han i ösregnet, sen efter de drog vi åh träffa Evve, så åkte
vi en karusell med henne och hennes kompis. Så himla sjuk va den alltså,
hade panik men as garva samtidigt ahha xd
¨
Sen drog vi hem, värmde oss, fixade oss osv innan vi skulle upp till stora lokalen
där vi skulle käka middag, med sjuukt mycket folk. jätte trevligt, åh fick träffa
min saknade lillkusin Ida:')
Men sen runt 9 drog vi hemåt igen, laddade våra mobiler innan vi drog till Statoil.
Åh vi statoil träffade vi på Kasper, som följt sin kompis. Så gick han med oss tillbaka
till "centrum" haha.
Sen drog vi hem kollade skräckfilm, åh sen runt halv 1 så drog Nathalie hem. Så
la mig och somna direkt.
¨
åh nu sitter jag vaken här i min säng, ska börja fixa mig lite för vi ska ner till
karusellerna idag igen med Nathalie ehhe, halvapriset på biljetterna förfan;)
Men bloggar senare idag.
Ciao:*
(kärlek till er som pallade läsa allt!)
Åh här kommer massa bilder. BILDBOMB

GårdagensOutfit: jeans-present // linne-H&M // tröja-Gina Tricot
vår fina shopping hahah...



min lillkusin.. Kan bara säga bruden blir snygg som äldre;) Hon är
väldigt lik mig, när jag var i hennes ålder, eller hon har alltid vart
lik mig som liten. Så ja hon kommer bli snygg som äldre haha;))
¨
Detta är bara några av minst 100bilder.. Men pallar inte
lägga upp flera ehehe;$


» Bella

haha, tror jag såg dig, vid karusellerna, när du kom med dunjackan hehe ^^

2012-06-03 // 11:50:51
» Bella

haha, du stirrade inte ut någon random person, det var jag (a)

Gick där med paraplyt och försökte att inte blåsa bort haha! Hoppas att ni hade det kul även om det blåste som in i helvete och regnade ;P :)

2012-06-03 // 12:15:50

ha en fin söndag :)

2012-06-03 // 13:30:21

fina bilder!!:D

allt bra?

kram

2012-06-03 // 15:31:35

ställer inga frågor i frågestunder i bloggar jag aldrig besökt innan

2012-06-03 // 16:34:42

Fin blogg! Allt bra med dig?:)

Kram!

2012-06-03 // 16:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback