please let me hold you , one last time.

Ligger i sängen nu och tjockar med marängsviss med mina bröder
och kollar på BB-finalen, nu ska Amandus ta hem detta! GNESTA FTW!
Men förutom de, vid ett drog jag och Nathalie ner till karusellerna och åkte
med mina bröder, Benjamin, Jesper och Alexander. vi kommer aldrig växa upp;)
Så åkte hon hem runt halv 3? så efter det har jag legat och sovit i flera timmar
förut, är så sjukt trött hela tiden pågrund av min sjukdom D:
'
Men så blev jag väckt av Mathias för vi skulle upp till pappas tjej och äta.
Så drog vi hem igen efter det och då tog jag en dusch och nu sitter jag här och
har kollat på BB i en timma ungefär^^
Skola imorgon också somsagt.. fuck de, men slutar på torsdag tack och lov!
Men inte mycket mera och skriva nu, juste fått massa frågor på frågestunden,
så ska svara på dem så kommer dem upp imorgon eller tisdag;)
Hoppas im haft en bra helg^^
Ciao:*
DagensOutfit: jeans-BikBok // Linne-H&M // kofta-JC
myyskläder, så ska de va när vädret suuger(a)



mini fötter.. sött att jag kan ha min lillebrors skor i strl 35..

marängsviss i massor..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback