one part is broken and the other one is yours..

Ligger i sängen och smsar med Evelina. Skriver med Marcus och Bella på fb också.
Inte orkat skriva något tidigare idag.
Men iallafall vaknade runt 9 tiden, då jag gick upp och fixade frukust eller ah 
"frukust" sen satt jag bara vid teve och tog det lugnt fram tills kvart över 12
ungefär då jag skulle med bussen in till Gnesta, för att hämta lite saker hos pappa.

Men väl där så träffade jag Elin en snabbis så träffade vi även på Amandus från 
BigBrother ni vet^^ Han bor ju liksom i samma lilla "byhåla" som jag så. Så drog
hon iväg med tåget sen så gick till pappas jobb och fikade innan vi hämtade mina
bröder som vart i klämmingen så körde han oss hem till mamma.

Så när ja kom hem bytte ja om till mjukiskläder och bänkade mig i soffan.. Så 
bara legat och kolla på teve. Har verkligen ingen ork och mår inte bra, och är så
sjukt förvirrad och vet inte vad jag ska tro längre eller något..
Men inget mer och skriva, vi får se om ja bloggar senare.
Ciao:*
jag oroar mig för något jag inte vet.. fan ta mitt minne.. åh jag vet ju
fan inte vad det gör.. är det farligt eller inte? gjorde jag det eller
inte.. faaaaaaaan.

DagensOutfit: jeans-VILA // linne-H&M // tröja-JC


jag är nu lyckligt nygift med min sötnos:*


Vad tror du att jag ska göra? Gissa och du kan vinna en länk! :) Du får givetvis ha flera gissningar!
http://idahtt.blogg.se/2012/june/gissningstavling-vad-tror-ni.html

2012-06-13 // 20:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback