it's like one, two, three, fuck it.

Sitter nu i mitt rum och är så sjukt trött. Tänkte inte blogga, men mot min
vilja tog jag fram min dator och tänkte skriva ett inlägg.
Men iallafall är sjukt trött för satt uppe till tre inatt & fixade med Stefan & Chrille's
bloggdesign.
Sen så somna jag till, så ringde Stefan mig och bad mig ringa upp honom, så 
låg vi åh snacka tills efter 4 någon gång.
Sen så behövde ja gå på toa, åh eftersom jag va så trött, plus att jag inte fick upp
dörren pga mina leder så sluta de med att ja satt mig på golvet åh verkligen
började störtböla haha >.<
 
Men sen somnade jag runt 5, åh vaknade vid halv 11 så var verkligen supertrött..
Men va tvungen att gå upp efetrsom jag skulle jobba idag. Jo juste skulle åka med
bussen 20 i 2 till Gnesta för att komma tilljobbet.. Men det kom ingen förbannad buss,
så fick be pappa komma och hämta mig och köra mig till jobbet-.-
Sen så jobbade jag tills 7, en helt okej dag har det vart. Gårdagen var ju kaos så haha..
Så efter jobbet gick jag till ica åh köpte mjölk och en caffe latte att ha medans jag vänta
på bussen.
 
Åh gött förvirrad är jag alltså.. När jag kliver på bussen så säger jag att jag ska till Gnesta..
Medans jag står på Gnesta stationen... förvirrad? ooohja..
Men sen kom jag hem, åt middag, sen fika vi rabarberpaj
Och nu har jag typ just lagt på telen, och ska fixa mig och mysa ner mig i sängen
med den enda pojken som tkr om mig, min lilla kisse Texas.
Ett helt ointressant inlägg menmen, lev med de;)
Ciao:*
söt tjej i väntan på bussen;) jaja systemet bakom mig också, fint:'))


» Bella

SV; jaa, ursshh, nej mycket panik är det!
Det är luungt :)

2012-06-28 // 11:17:50

Sv: TACK! :D<3 De gör inget ... :P

2012-06-28 // 11:29:05

Jag ska iväg på möte ang ett brudpar jag ska fota på lördag om någon timma ♥

Vad gör du??

Kram

2012-06-28 // 14:28:03

sv: härligt, jadå :D

2012-06-28 // 21:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback