if im louder .. would you see me?

Sitter i min säng och pratar i tele med Elin nu, som åker till Spanien inatt:c
Kommer sakna henne massa. Fan alla lämnar mig, Evelina, Bella och nu
Elin.. Medans jag får vara hemma och jobba massa:/
Nejmen iallafall, dagen då. Vaknade 6 imorse.. Lyckades somna om, men vid 10
vaknade jag igen och inväntade samtal från vårdcentralen.
 
Så ringde dem, så fick tid idag klockan halv 2. så vid kvart i 1 tog jag bussen mot 
Gnesta. Men bussen va typ 15min sen.. Alltså vafan har bussarna emot mig-.-?
Men iallafall, min tå fick en liten operation idag, inga detaljer.. för de är skapligt
snusk..
Men efter de, så gick jag hem till pappa innan jobbet, så chillade där kolla teve
osv. Så jobbade jag tills halv 8, så efter det träffade jag Elin en stund innan
jag åkte hem.
Åh nu har jag inget för mig, har suttit å sängen och ätit pingvinstång, åh la från
ifrån mig den i typ 10sek åh då kom texas åh börja käka på den, visste inte ens
katter gilla sånt men o.o men nu ska  ja snart bandaga om min tå eller va man ska kalla
de. 
Bloggar senare eller imorgon:D
ciao:*
min fina plåstrade "opererade" tå:')
föfan nu ska ja läsa på (y) 


» Isak

åh. vad för operation? :s har typ "opererat" mina tår ett par gånger heh. inte mysigt

2012-06-29 // 01:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback