i just need you here..

Sitter i sängen och smsar med Evelina och skriver med Bella på fb.
Fysatan vad ja saknar tjejen, vi bor förtusan i samma byhåla typ
10min ifrån varandra om man går, men ändå träffas vi inte:c det är så
inte okej alltså!
¨
Men förutom det då, legat och sovit typ hela dagen.. och är fortfarande
super trött, ska se om de finns något bra på teve innan jag ska lägga
mig och sova igen.
Blir troligtvis ingen skola imorgon heller eftersom mina leder fuckat
ur.. Åh vi ska köra brännboll, fotboll och volleyboll.. Åh somsagt jag kan
inte springa, kasta, slå eller ngt för mina leder de är ju förstörda så ah.
¨
Har typ inget mer åh skriva, orkar inte göra ett videoinlägg idag så ni får
ett imorgon ist ehehe(a)
btw svaren på frågestunden kommer upp imorgon 12:00!
hoppas ni haft en bra dag.
Ciao:*
we♥it



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback