come lay in bed with me

Sitter nu i sängen efter att vart ute med Elin en stund. Men dagen då,
åkte ju med till Nyköping somsagt, åh tror ni kepsen fanns eller? nej självklart
inte så jag och pappa åker till intersport här imorgon då han slutar jobbet så får
vi se hihi.
VI kom typ hem lite efter 6, då dem fixade mat och jag satt åh läste i en sån där
teoribok om övningskörning.. jadu finns inte mycket mer att säga.. kommer väll
gå skit? Men imorgon, då om en vecka så ska jag ha min kurs, sen ska vi försöka
få in att kolla synen nästa vecka sen är de klart..
 
Men iallafall efter maten gick jag ut med Elin, så snackade vi om allt och inget, chillade
vid bryggan och så. Men nu är jag hemma och ska kolla på min serie, men innan det ska jag
fixa mig för kvällen & natten. Samt fundera vilka kläder jag ska ha imorgon på midsommar.
Men nog om det, jo juste pratade med mamma idag. Åh fått min första tid till sjukgymnasten nu
den 4juli ska jag dit förstå gången så får vi se hur det går.
 
Men nu har jag inget mer att skriva, så jag bloggar mera imorgon då
jag har vaknat och orkar ahha.
Ciao:*
DagensOutfit: jeans-klippta osv själv // linne- Gina Tricot


» emma

tänkte bara påpeka att du e jättesöt! ^^

Svar: aw tack så jätte mycke(a) du är söt du med:D
Rossana Tidblad

2012-06-23 // 14:36:35
» emma

Inget att tacka för, är bara ärlig(A)

2012-06-23 // 23:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback