boy you mean more than everything to me, and i hope you really understand that..

Har nyss ätit middag. Orkade inte blogga direkt när jag kom hem är verkligen
helt slut. Men iallafall, låg vaken i någon/några timmar inatt och smsade med
Stefan om allt och inget, grät som en tre åring och ja vet inte vad..
fyfan vad saknaden gör ont säger jag bara, och de blir fan inte bättre med tiden..
¨
Sen så somnade jag inte förrän vid halv 6 kanske.. Åh skulle upp vid 8 för att hinna
fixa mig för jobbet, men orkade inte upp ur sängen förrän kvart i 9.. Så blev att
sätta upp håret i en toffs och kasta i mig frukost och skynda iväg för åh inte komma
försent eheh.
Sen har jag jobbat fram tills halv 5, vart super mycket att göra. men det är sjukt
kul iallafall^^
Gullig är hon som jag jobba med också när jag frågade om jag skulle ställa upp
stolarna säger hon "men hur äre med dina leder och de? orkar du det?" lite sött att
hon fråga (och inte bah skiter i att ja faktiskt har en sjukdom som vissa människor gör..)
när jag tänker göra "tung görat". Ja för mig är tung görat att bära stolar..
haha, svagtjej.se..
¨
HAHA juste är gött jävla förvirrad.. Helt plötsligt idag var diskborsten spårlöst försvunnen,
vi letade överallt.. Men då när diskmaskinen va klar, så hitta vi den.. då hade jag lagt den i
diskmaskinen med disken och startat.. hahah helt lost alltså.. D:
¨
Men iallafall har inget spec och skriva. Tänkte ge er en litet schema hur resten av min
vecka ser ut också, så ni får något intressant kanske? Nejmen nu ska jag ta
en dusch, rakabenen och allt det dära, åh sen lägga mig och sova tror jag.
Ciao:*
dagens jag ehhee.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback