all around the world people want to be loved..

Har plattat håret, tatt på mig kläder eller ja byxor.. Ska leta upp en tröja nu.
Pappa kommer och hämtar mig om ca 5minuter. Så åker vi till nkpg, ska
även se om jag kan svänga in på stadium/intersport och kolla keps;)
Vill ha en rosa, blå eller svart NY-keps ni vet. Åh fått massa pengar nu
så kan ju passa på då ehehe;)
 
Men iallafall ni får tyvärr inga bilder, för orkar inte lägga in dem på stora
Berta(stationära datan), när jag iprincip aldrig använder den haha.
Har även testat min nyårsklänning.. Fan vad jag älskar den, men stora
problemet är att den är använd en gång på nyår 2011.. Åh vet inte ens när
jag ska använda den igen..:c så de suger..
Men får väll gå runt i den här hemma ist haha.
men nu ska jag leta upp en tröja & fixa dagensoutfit bild.
Så hörs vi när jag kommer hem.
Ciao:*
kepsarna♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback