you're my heaven on earth

Nu ska lilla jag vara duktig som få! Ska ta och städa mitt rum, dammsuga, skura,
bädda rent osvosv så jag får ett helt nystädat rum!
Finns lite tankar bakom det ehehe(a' Nejmen då har jag de gjort så slipper jag göra
det nästa gång jag kommer hit, för då jobbar jag alla dagar förutom lördag
typ>.<
Åh de bästa som finns är ju att lägga sig nyduschad i en nybäddad säng, då sover
man som en liten prinsessa hihi(a). 
Ja nu kommer mina fasoner fram att ja kommer bli en toppen hemmafru! Bara inte dammsugaren
är dum idag igen, för det är den jag har svårast för.....
Så om du är rik, kan jag vara din hemmafru, och du sköter arbetet/ekonomin.
jag har även talang i att göra mackor, baka cupcakes, och laga makaroner & köttbullar, även pannkakor
ibland! så bara höra av dig om det låter intressant! hahaha..;)
 
Juste nyss gjorde jag något som nog är det svåraste jag gjort i mitt liv. Ja strök ett par
jeans shorts som jag ska ha imorgon, och det var första gången ja strök något och det
var svårt så in i hellskotta! Men dem blev nästan platta iaf, hehehe..
 
Men innan jag börjar städa ska jag fixa lite tidsintällda inlägg för morgondagen, så
ni har något att läsa när jag är borta;)
Men jag bloggar senare, åh vid 3tiden ska jag träffa Bella, hare bra!
Ciao:*
sådär lagom charmig tjej alltså:')
jag som hemmafru? kanske går åh disskutera endå...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback